Administratívny pracovník
Kurz administratívny pracovník.
Hľadáte si prácu asistentky? Máš záujem pracovať v administratíve?
Vidíš sa ako budúca asistentka, back office manažér?
Moderná asistentka musí byť pripravená na neustále zvyšujúce sa požiadavky zamestnávateľov. Samozrejmosťou je príprava dokumentov a materiálov na efektívny chod kancelárie a celej spoločnosti.
Náš kurz ťa pripraví ako uspieť vo svete administratívy. Získaš znalosti nielen o základnom fungovaní riadenia dokumentov a prípravy podkladov, ale zameriame sa aj na moderné formy komunikácie so zákazníkom.
Kurz je určený pre osoby, ktoré chcú nadobudnúť zručnosti vyžadované v pracovných pozíciách v administratíve a rôznych asistentských pozíciách. Absolvent sa naučí samostatne pracovať s počítačom v operačnom systéme Microsoft Windows. Oboznámi sa so základnou terminológiou, aplikáciami, prácou a bezpečnosťou na internete, hardvérom a softvérom. Dokáže efektívne pracovať s kancelárskym balíkom Microsoft Office. Bude schopný vytvárať rôzne dokumenty, tabuľky, prezentácie a pracovať s e-mailom. Pomocou nástrojov a užitočných funkcií si dokáže zjednodušiť a zrýchliť každodennú prácu. Osvojí si písanie desaťprstovou hmatovou metódou, normalizovanú úpravu písomností a obchodnú korešpondenciu.
Obsah kurzu
Prehľad a nastavenie základných vlastností programu Word
ovládanie programu Word
typy dokumentov
práca s dokumentom
Pravidlá písania textu vo Worde
odseky a ich používanie
vkladanie a odstraňovanie prázdnych riadkov
kopírovanie, vkladanie a presúvanie textu
Možnosti zobrazenia dokumentu
normálne
rozloženie pred tlačou
lupa
pravítko
Formát písma
font, rez a veľkosť písma
farba písma a jeho podčiarknutie
štýl písma
rozloženie znakov
textové efekty
Formát odstavca
zarovnanie
odsadenie riadkov
medzery medzi odstavcami
riadkovanie
Úprava textu pred tlačou
pravopisná kontrola
príkazy Nájdi a Nahraď
náhľad textu pred tlačou
nastavenia okrajov a pod.
Tlač dokumentu vo Worde
nastavenia pred tlačou
Oboznámenie sa s prostredím MS Excel
zošit, hárok, vzorcový panel, názvy stĺpcov a riadkov, názvy buniek, aktívna bunka, pohyb po dokumente
otvorenie a uloženie dokumentu
panel nástrojov
najčastejšie používané panely nástrojov, prispôsobenie panelu nástrojov
Operácie s bunkami
vysvietenie súvislej, nesúvislej oblasti, kopírovať, prilepiť, presun buniek, vloženie riadku, vloženie stĺpca, zarovnanie buniek, zlúčenie a pod.
základná práca s hárkami v programe Excel
pridanie, premenovanie, odstránenie
unkcia prilepiť špeciálne
vzorce, hodnoty, formát, využitie v praxi
Formát bunky
výber písma, zarovnanie, orámovanie, pozadie a vzorky
zarovnanie, orámovanie, pozadie a vzorky formáty čísiel
text, číslo, mena, čas, dátum, percentá
Základné funkcie
súčet, priemer, počet, minimum, maximum - ich efektívne a rýchle použitie v rôznych prípadoch
Základy tvorby grafov
sprievodca grafom
typy grafov
Tlač
vhodná úprava hárkov
náhľad pred tlačou
základy nastavenia strany
okrajov, záhlavia a päty
Prezentačný program Microsoft PowerPoint
Hospodárska korešpondencia
Elektronická pošta Microsoft Outlook
IInternet - www, e-mail, chat
Diskusia
Záver
Rozsah kurzu : 40 vyučovacích hodín
Cena kurzu: 200€voj text